הצטרפו למאבק למען אוריאן ~ לא ניתן לה להיות אלאור עזריה 2

 אוריאן שלי, דאגה של אמא לא נגמרת לעולם! גם שאני ישנה אני ממשיכה לדאוג לך בעיניים עצומות.

  הזמנה לוואסטאפ ‏https://chat.whatsapp.com/EewDelPsvCU2sXbkQCmaGp

  הזמנה לפייס: ‏https://www.facebook.com/profile.php?id=100


החיים שלך נעצרו כבר עשרה חודשים ~ כי מוכתר מנהל את המדינה!

ואדון מוכתר מחלק תעודת הוקרה לשוטר שעזר לו  4 ימים לאחר הארוע!
בנוסף לאדון מוכתר מותר להיכנס לבסיס מגב, עם אנשיו כאשר לי כאמא ללוחמת לא נותנים להכנס. במקום שהמפ לסלק אותו מהבסיס ומהחדר שלו ולגבות את הלוחמת שלו, הוא התייחס אליו יפה והציע לו לפנות למחש.

מה הפלא שאין גב ללוחמים שלנו אם עושים יד ביד עם מוכתר, על חשבון הגב והחיים של לוחמת מצטיינת? מעמידים מחסום של משמר הגבול בשער חוטה, בו היו מספר רב של פיגועים כנגד שוטרים! אין מצלמות על המחסום? נותנים פקודה למפקדת ולוחם בשטח לא לתת לאף בן מיעוטים לעבור וכשמפקדת , הלוחמת שלי מבצעת את תפקידה, חוטפת בעיטות, שריטות בפנייה, עוצרת את מפרת הסדר היא חוטפת כתב אישום??

איפה המצלמות שיראו את ״בת המוכתר״ מפרה הוראה חוקית, עוברת את המחסום, תוקפת שוטרת? איפה הסרטון המלא שבן המוכתר תוקף את אוריאן מתערב בהפרת הסדר ומנסה להבריח את אחותו מהמעצר?

חוקרים לוחמת מצטיינת, אחרי חמש שנות שירות במשמר הגבול, כאחרונת העבריינים, מגישים כתב אישום שמבוסס על שקרים ונקודת מבט חד צדדית - שגם במעט הסרטונים שכן פורסמו קל להוכיח שהיא שקר.

לא טורחים, אולי שוכחים (אולי זה בכלל "טעות בתום לב") לכתוב לבית המשפט שאוריאן קיבלה פקודה לא לתת לבני מיעוטים לעבור כדי למנוע חיכוך בין יהודים לערבים, אוריאן ביצעה את תפקידה. אוריאן לא שוטטה ברחוב ונפלה על ״בת המוכתר״ סתם כי התחשק לה.

השתיקה של משמר הגבול *זועקת*, איפה מפקד משמר הגבול, המפכ״ל? העלתם את הבת שלי כקורבן? ביקשו ממכם לקנות שקט בגזרה? על מי אתם מגנים? שיתוף הפעולה המדהים בין המוכתר, עסקנים בעירית ירושלים, משטרת ישראל, משמר הגבול, מח״ש, פרקליטות, והדלפות לתקשורת של סרטונים לא מלאים וחד צדדיים- זועקת את המשפט: ״המערכת מצופפת שורות״.

המערכת מפחדת מההשלכות של איומי המוכתר, ממה אתם מפחדים? מדרשה של שישי בהר הבית? הבערת העיר העתיקה? על יציבות הכסא של מי אתם שומרים?? ואני אומרת לכם, לכל עם ישראל, ולכל העולם:

כנגד הבת שלי הוגש כתב אישום ונקבע לדיון במשפטה בבית משפט השלום בירושלים. ב 6/12/22בשעה 9:30, כולם חייבים לבוא!!אני לא אשתוק ולא אנוח עד שהשם של הבת שלי ינוקה מכל רבב. ולא רק זה- שכל אזרחי מדינת ישראל יראו וייזעקו את העוול שנגרם לבת שלי, אף אחד לא יעשה פוליטיקה, דילים ואף אחד לא ייקנה שקט על גב של לוחמת בת *23 ! לא על הגב של הבת שלי- עד כאן

לא אתן לאף אחד לקבור את הבת שלי חיה.למי שטרם הצטרף חייבים לתת גיבוי ללוחמת!
אנחנו חייבים לה את זה,אנחנו חייבים למשפחתה את זה!! בואו נחזיר לסימה בן כליפה , את האור לחייה!

הזמנה לוואסטאפ ‏https://chat.whatsapp.com/EewDelPsvCU2sXbkQCmaGp
(קבוצה מלאה תפתח קבוצה נוספת בקרוב) 
הזמנה לפייס: ‏https://www.facebook.com/profile.php?id=100

Select an Image

תגובות