הקדוש ג'רמיין - אלכימיה של הנשמה

נשמתו של הקדוש ג'רמיין שיחקה תפקיד מדהים במשך מאות אלפי שנים.

be-and-be-saint-germain-10

בימינו הקדוש ג'רמיין הוא אוואטאר של תחילת עידן הדלי. סימן ההיכר שלו זה מיחזור של כל מה שחוסם ומעכב את הביטוי המלא של הנשמה אל האור המשחרר - אלכימיה שכל אחד יכול ללמוד. זו אלכימיה של סליחה. הוא אדון הקרן השביעית, הקרן הסגולה שמבטאת את החופש, אלכימיה, שינוי הצורה, צדק ורחמים. 

הקדוש ג'רמיין חווה מספר גלגולים בולטים והיסטוריה ארוכה של חתירה לשירות האדם והאל. חלק מגלגולים אלה גילם דמויות בולטות כמו שמואל הנביא, הקדוש יוסף, כריסטופר קולומבוס, רוג'ר בייקון, פרנסיס בייקון והרוזן הקדוש ג'רמיין שהיה ידוע בשם "איש הפלא של אירופה". כל גלגול שלו נבנה על המאסטריות שלו, וההכנה לתפקידו הנוכחי כהיררכיה של עידן הזהב-קריסטל של הדלי. 

שמואל הנביא הכתרת מלכי המקרא: 



חנה, אמו של שמואל הייתה אשתו השנייה של אלקנה. במשך שנים רבות לחנה לא היו ילדים. פעם אחת כאשר חנה ואלקנה הלכו לזבוח ולהתפלל במקדש, חנה התחננה לאלוהים שיאפשר לה להביא ילד לעולם.  להיות עקרה באותם ימים נחשב כמקור לבושה ולכך שהאישה איננה מועדפת בעיני האל. 

כהן בשם אלי ראה את חנה מתפללת והבין את מצבה הקשה. הוא בירך אותה והבטיח לה שאלוהים שמע את תפילותיה. כעבור שנה היא ילדה את שמואל. וכפי שהבטיחה הביאה את שמואל לאלי כילד לשרת אותו במקדש. 


זמנו של אלי הנביא התקרב והגיע, אז אלוהים פנה לשמואל לקבל על עצמו את תפקיד הנביא הבא של ישראל. שמואל קיבל את התפקיד הקדוש הזה, הוא טייל בארץ ישראל, וקרא לשבטים לעבוד ביחד ולהפסיק לעבוד אלילים. 

אז קרה שהשבטים רצו מלך שימשול עליהם. הם פנו לשמואל בבקשה נחרצת למנות להם מלך. אלוהים אמר לשמואל שהבקשה שלהם תגרום להם להצטער על כך שכן המלך ייקח את אדמתם ואת הסחורות שלהם ויוביל אותם למלחמות. תחת המלך הם ילמדו רק דיכוי. 

בני ישראל לא היו מוכנים לשמוע לעצתו של שמואל שהגיע ישירות מהאל. הם בחרו את שאול, ולרוע המזל שאול עמד וקיים את הבטחת האל, חייהם הפכו למודי קרבות ודיכוי. בתגובה לכך שמואל המליך בסתר את דוד להיות המלך האמיתי של ישראל. הקונפליקט בין המלכים שלט בשארית חייו של שמואל. מורשת זו אותה מינה שמאול מגיעה עד ישו הנוצרי. 

יוסף הקדוש, מגן ישו

בנוסף למה שידוע על הקדוש יוסף מהברית החדשה, מתגלים פרטים נוספים ממקורות אחרים. למשל יוסף ומרים ילדו שישה ילדים נוספים. בניגוד למסורת הידועה, יוסף כלל לא היה נגר אלא אמן אבן, ומיומן באומנות הרוח. המשפחה חיה בקהילה אדוקה, שבמהות שלה האמינה באחדות של הכול בחיים, שהאל נמצא בכל נשמה ובכל הבריאה שלו, ושהשאיפה וטוהר הכוונות היה הדרך לליבו של האל. 

יוסף, כמו מרים וישו, דיבר עם מלאכים. הייתה זו אמונתו של יוסף בחלומותיו שהיוותה כמפתח לתפקידו כשומר משפחה קדושה זו. מתחילת מערכת היחסים ביניהם התערבו מלאכים. היה זה מלאך בחלומו שהורה לו להתחתן עם מרים למרות שהייתה צעירה ממנו. לאחר לידתו, מלאך הזהיר את יוסף שהורדוס מחפש לסיים את חייו של ישו. המשפחה ברחה לגליל, שם גדל ישו והתפאר במשימת חייו. למרות שיוסף נפטר לפני שישו הגשים את לימודיו ושירותי הריפוי שלו, עדיין יוסף הגשים את שבועתו הפנימית להגן ולשמור על ישו ומרים.

רוג'ר בייקון, מדען מלומד

רוג'ר בייקון נולד באנגליה ב-1214. בייקון ניהל חיים אקדמאים ולימודי תאולוגיה וטכנולוגיה במשך עשורים. הוא נהיה פרופסור באוקספורד והתמחה בפילוסופיה. בסופו של דבר הפך לנזיר במנזר הפרנציסקני, אך זה מנע ממנו מלהחזיק בעמדת לימוד. הפעילויות שלו הוגבלו בהמשך על ידי המסדר, ב-1260 נמנע ממנו לפרסם ספרים ללא אישור מיוחד. 

החברות של בייקון עם קרדינל גאי לא גרוס דה פולקוס, שהפך להיות האפיפיור קלמנט הרביעי, הועילה לו מאוד. האפיפיור הורה עליו לכתוב לו ישירות כתבים בנוגע למיקומה של הפילוסופיה בתאולוגיה. בייקון שלח לאפיפיור את האופוס מגיוס, חיבור המסביר את האופן שבו יכולים המדע והפילוסופיה להתחבר לתוך התאולוגיה. רוג'ר בייקון כתב ספרים נוספים בנושא אלכימיה ואסטרולוגיה. 



במהלך חייו הפורים, ביצע בייקון ניסויים מדעיים רבים ותיעד את עבודותיו למען הדורות הבאים. ניסויים אלו נחשבים להופעה הראשונה של חקירה מדעית אמיתית, מאות שנים לפני שהמדע הרשמי התפתח במערב. 

כריסטופר קולומבוס

כריסטופר קולומבוס נולד ב-1451 בגנואה שבאיטליה. בגיל 22 החל להתמחות כסוכן עסקים עבור שלוש משפחות חשובות - 
 סנטוריאון, די נגרו ומשפחת ספינולה. מדינות אירופה סחרו עם סין והודו דרך היבשה, אך עם נפילת קונסטנטינופול לאימפריה העותומנית ב-1453, המסלול נהיה בוגדני. בתגובה לכך, כריסטופר ואחיו פיתחו תכנית לשוט מערבה להודו, דרך האוקיאנוס האטלנטי.

כעבור שנתיים של שתדלנות , הצליח קולומבוס להתקדם בעזרת המלכה איזבלה ב-1492. הוא עזב את הנמל עם שלוש ספינות - הסנטה מאריה, הפינטה והנינה. חזונו היה למצוא מסלול ישיר להודו, דבר שיאפשר לספרדים לפתוח מסלול מסחר רווחי. במבט לאחור אנו מבינים שהתגלית של קולומבוס הכינה את הבמה עבור אומה חדשה, שתקום על העקרונות של שיווין וחופש דתי. 

פרנסיס בייקון - גילוי האמת משרת את המדינה שלי ואת הכנסייה שלי

פרנסיס בייקון נולד ב-22 בינואר 1561. ביוגרפים מאמינים שבייקון למד במסגרת לימוד ביתי בשנים הראשונות בגלל מצבו הבריאותי. בגיל 12 נכנס לקולג' של טרינטי, בקיימברידג'. הוא חי שם שלוש שנים עם אחיו הגדול אנתו'וני. הוא למד בעיקר לטינית ואת תוכנית הלימודים הנפוצה בזמנים אלו, בימי הביניים. 

במשך שלוש השנים הבאות פרנסיס נסע פעמים רבות, הוא ביקר בספרד, איטליה, טורס, פואטייה ובלויס. שלושת מטרותיו היו לגלות את האמת, לשרת את המדינה שלו ולשרת את הכנסייה שלו. תחת שלטון ג'יימס הראשון, תרגם פרנסיס בייקון את מהדורת התנ"ך של המלך ג'יימס. מספר הולך וגודל של מומחים מאמינים שהוא עבד בחשאי עם מיטב המשוררים והכותבים של אנגליה, ויצר את המחזות שהיום מיוחסות לוויליאם שייקספיר. אחת העבודות כנראה הכי נפוצות ומקובלות שלו היא אטלנטיס החדשה.  

עבודתו של פרנסיס בייקון קידמה את שיטת האינדוקציה של המחקר המדעי. דרישתו לנוהל מתוכנן עבור חקירה ייסד את הגישה של המחקר המדעי שבשימוש עד היום. הוא הוכתר לתואר אביר ב-1603, את התואר ברון קיבל בשנת 1618, ואת התואר ויקונט [בא כוחו של הרוזן] קיבל בשנת 1621. הוא מוכר כאחד הפילוסופים, המדענים, המדינאים והמחברים הגדולים של אנגליה.

איש הפלא של אירופה

לאחר שהתעלה, הקדוש ג'רמיין קיבל היתר יוצא דופן. אדוני הקרמה הרשו לו לחזור לכדור הארץ. בתור הדוכס קדוש-ג'רמיין מבית רקוצ'י, הוא ניסה למנוע את ההפיכה הצרפתית וליצור מדינה מאוחדת של אירופה. על ידי התיידדות עם האצולה של אירופה, הוא קיווה להדריך אותם לבריתות חיוביות, ובכך ליצור את האומות המאוחדות של אירופה. אך ההדרכה והאזהרות שלו נכשלו. 

הוא ניסה ככל יכולתו ללכוד את צומת הלב של אלו שבעמדות מפתח - הסרת פגמים מהילומים שלהם, יצירת פסוקים וכתיבתם עם שני הידיים בו זמנית,  לבדר אותם עם הכישרון המזויקלי הרב שלו, שנינות והומור ויכולת לדבר במומחיות על כל נושא. הם נהנו מהמופע, אך סירבו להאמין למילות הנבואה שלו. הרוזן סיינט-ג'רמיין נכח בחצר לאורך תקופה של 100 שנים, זאת על פי רישומי היומנים של מספר מלכים וחברים נוספים בחצרות שלהם. 


תגובות