חוק האחד - הקדמה לספר הראשון / דון אלקינס

הקדמה לספר הראשון 

דון אלקינס: ספר זה הוא תסריט מדויק מקלטות של 26 מפגשים של ניסוי שמטרתו הייתה לתקשר עם ישות חוצנית.
התחלנו ניסוי זה ב-1962 ושיפרנו את התהליך במשך 19 שנה. ב-1981 תוצאות הניסוי שלנו השתנו בצורה משמעותית באיכות ובדיוק. ספר זה למעשה הינו דוח של התהליך המשופר ותוצאותיו. 

מאז שהחלה עבודת הניסוי שלנו, ועוד לפני שיצרנו קבוצת עבודה מסודרת, היה בלבול ניכר באשר לאופי המחקר שלנו. אני רוצה לציין שאני מחשיב את נקודת ההשקפה שלי כמדעית  גרידא. קוראים רבים של חומרים אלו השתמשו בהם כבסיס להערכה של הטיה פילוסופית מוקדמת שיכולה לנוע בין מה שהייתי מכנה מדעית אובייקטיבית לתאולוגית סובייקטיבית. מטרתה של קבוצת המחקר להפיץ את נתוני המחקר. כל קורא יגיע ללא ספק למסקנה ייחודית משלו בנוגע למידע. 

בשנים אחרונות ישנה מחלוקת בנוגע לתופעות שככל הנראה לא תואמות לשיטות המקובלות של המחקר המדעי. זה כולל דברים כמו עצמים בלתי מזוהים, כיפוף ברזל באמצעות המחשבה, ניתוח באמצעות הנפש, והתרחשויות נוספות אחרות שנראות כניסים. 

אין זו מטרתו של הצופה המזדמן להוכיח או להפריך תופעות אלו. אך נראה שדעת הציבור סביב תופעות אלו היא תוצר של חקירה מהירה ושטחית. לאחר כמעט 30 שנות מחקר וניסוי בתחום שקרוי שלא בצדק תופעות על טבעיות, אני חייב להמליץ זהירות מרבית באשר להגעה למסקנה. אם אפשר להרוויח כסף, מוניטין או ליהנות ממתיחה, סביר להניח שמישהו יעשה זאת.  תחום זה של העל טבעי הוא מטרה מובחרת לתעלולים, ועל החוקר הזהיר בדרך כלל לעבור מסוכות רבות של מידע "זבל" במטרה למצוא יהלום אחד של אמת. זה תקף במיוחד במקרה של הניתוח הנפשי הפיליפיני, ובתחום הרחב של תקשור עם רוחות באופן כללי.  

נראה לי שהפרדיגמה המדעית המקובלת כיום היא פחות מהולמת. דעתי היא שהפילוסופיה הטבעית הנוכחית שלנו היא מקרה מיוחד מאוד של מקרה כללי יותר של עוד יוסיף ויתגלה. זו תקוותי שהמחקר שלנו הוא בכיוון של תגלית זו. אחרי הטמעה של כמה מיליוני מילים של תקשור חוצני לכאורה, דעתי גם שספר זה והכתבים הבאים אחריו של החומר של רא, כוללים מידע שימושי ביותר שאי פעם נחשפתי אליו. כתוצאה מהתעמקות בנושא המבלבל של עב"מים ופרפסיכולוגיה, אני כמובן, גיבשתי לעצמי את דעתי הנוכחית באשר לאיך שהדברים "באמת כפי שהם". דעתי זו יכולה להשתנות בכל רגע ככל שאני נחשף למידע נוסף. ספר זה איננו מתיימר להציג את עמדתי, ולכן לא אנסה להגן על התקפות שלה. בהמשך מתואר הניחוש המוצלח ביותר שלי בנוגע למה שנדמה לנו שאנו עושים. רק הזמן יגיד אם הניחוש נכון. 

קבוצת המחקר שלנו משתמשת במה שאני מעדיף לכנות "טלפתיה טראנס מכוונת" במטרה לתקשר עם גזע חוצנים הנקרא רא. אנו משתמשים בשפה האנגלית מכיוון שהיא ידועה לרא. למעשה רא מכיר את השפה הזו יותר טוב ממני. 

רא נחת בכדור הארץ לפני כ-11 אלף שנים במטרה לעזור לתושבי כדור הארץ בהתפתחות שלהם. לאחר שנכשל בניסיון זה, רא נסוג משטח כדור הארץ אך המשיך לעקוב מקרוב אחר הפעילות של כוכב זה. זו הסיבה שרא יודע הרבה על ההיסטוריה שלנו, שפות ועוד.  

הדבר שהכי קשה כנראה להבין על רא הוא הטבע שלו. רא הוא תרכיב זיכרון חברתי בצפיפות שישית
[sixth-density social memory complex]. מכיוון שכדור הארץ לקראת סיום מחזור האבולוציה של הצפיפות השלישית שלו, זה אומר שרא מתקדם מאתנו בשלושה מחזורים אבולוציוניים. במילים אחרות, מצבו האבולוציוני של רא מתקדם מאתנו, תושבי כדור הארץ, במיליוני שנים. לכן אין זה מפתיע שהיה לרא בעיה לתקשר עם תושבי כדור הארץ לפני 11 אלף שנה. בעיית התקשורת עדיין קיימת בתקופת "הנאורות" שלנו. 

נכון ליום כתיבת מאמר זה, סיימנו 100 פגישות של ניסיון תקשורת עם רא. מדובר בערך ב-300,000 מילים שפותחו לפרדיגמה עבורי, רק הזמן יגיד אם היא תקפה. 

תחום העצמים הבלתי מזוהים, הוא נושא גדול.  המשך הקדמה זו לא ינסה לכסות חלק מתחום זה. המשך ההקדמה יתאר נקודות רלוונטיות במחקר שלנו, מתחילת המחקר עד לימים אלו כולל התקשור עם רא. ביקשתי מקרלה ל. רווקרט שתתאר את הסיפור שלנו.  

מקור.




תגובות