התעלות מאת הקדוש ג'רמיין


StGermainVioletGlobe2

כאשר אתה יוצר את הכוונה לקחת אחריות עבור צמיחתך הרוחנית, אתה מאפשר לעולמו של הבורא לפתח אותך, לחוות עם השלמות האלוהית ותזמון וקסם, ברכה ואהבת הבורא שבהווייתך. הבנת המטרה שלך היא קלה, היא פשוט לבטא את הבורא ביופי, הגשמה ויצירתיות לתמוך בך ובהכול. 

אלו שמוכנים לצעוד קדימה ולגלם את הגל החדש של אנרגיה המסמלת גילום של אחריות להליך הצמיחה שלכם. עבור אחדים המחשבה של לקיחת אחריות על הליך הצמיחה הרוחנית העצמית שלהם, עלול להוות חוויה מרתיעה שגורם לחוסר ביטחון גדול יותר ובלבול. זה קורה בגלל חוסר אמון בעצמך ובנוכחות הבורא בפנים ומסביב לך. לקחת אחריות, אין הכוונה שעליך להדריך את המסלול הרוחני שעליך לעבור, אין הכוונה גם שעליך בלבד מוטלת המשימה להשיג התעלות רוחנית, מחשבות אלו הן תוצר של האגו המופרד מהבורא. לקיחת אחריות להתעלות של עצמך, הכוונה להיפתח ולהיכנע ליקום של הבורא ולאפשר לעצמך להיות מודרך, באמונה שהכול יהיה טוב. פתיחת העצמי ליקום הבורא תאפשר לך להיות מנווט בדרך היפה ביותר לחוות רוחניות מפוארת ולימוד של הנשמה, גדילה והבנה. כאשר אינך לוקח אחריות על צמיחתך הרוחנית וההתפתחות שלך אתה חסר כיוון, חיבור לעצמך, הבנת צרכיך, מאשים אחרים ומחכה לאחרים שיעשו את עבודתך עבורך. אנשים אחרים תמיד קיימים במציאות שלך במטרה לעזור, לעורר השראה, לכוון ולשקף את האמת של הבורא לך. אך כדי לצמוח רוחנית במהירות יש צורך להתמקד בליבה שלך על ידי כמיהה להדרכה של הבורא, ובכוונה של להוות בורא שותף בהרמוניה עם הבורא; זו הכוונה בלקיחת אחריות על צמיחתך. 

השאלה שמקדמת את קבלת העצמי 

השאלה שתסייע לך ותוכל לשאול את עצמך: "איך אני יכול לעזור כשותף יוצר ליצור הגשמה וצמיחה רוחנית עם הבורא ואלו שמסביבי?" שאלה זו עוזרת לך להבחין בכך שאתה ליבת היוצר והמגשים במציאות שלך ובהתקיימות על פני כדור הארץ. אך אינך יכול לעשות זאת לבד, לכן בריאה שיתופית היא הכרח חיוני תמיד. זה חיוני גם לזהות את כל הבריאות כאנרגיות הנמצאות בעצמך לפני שלובשות צורת התגשמות בדרכים מופלאות ולא מוסברות במציאות שלך. כאשר אתה מזהה את עצמך, את הבריאות שלך, של אלה מסביבך ואת הבורא כאנרגיה, אתה תופס את המציאות שלך באופן שונה ומבין שכל האנרגיה נולדה מהבורא ומבקש לחוות קשר במטרה לשינוי ויצירת אנרגיה חדשה.

כשאתה נכנע לבורא ומסכים לקבל הדרכה, עזרה ותמיכה מן הבורא בעוד שאתה מבין שמטרתך היא לקבל את ההדרכה ולפעול לפיה בדרכים לעורר ולהגשים את עצמך, אתה ניגש כדי לקבל את גלי האנרגיה החדשה המתעגנת לכדור הארץ לסייע בהתעלות ולוקחת אחריות על התפתחותך הרוחנית. 

השגת גישה למטרה שלך בהתעלות

כאשר מבקשים הדרכה ומתמקדים במטרה, במסע וחווית ההתעלות שלך, אתה מבין שרגעי התעוררות ומימוש העצמי והעצמי הפנימי מציעים לך את הבחירה של צלילה לתוך האור לאפשר חוויות מופלאות ופלאיות להתרחש או להישאר בתוך גבולות התפיסה. כאשר אתה בוחר לקבל את האור שבך ומסביבך, אתה יוצר גשר בין המציאות הפיזית שלך והישות הרוחנית שלך; דבר זה יוצר או ההשקה של הליך מעבר. בכל רגע של הקיום שלך כבן אדם אתה בורא רוחני המקושר לאור ותודעה המאוכלסת בגוף פיזי, אך לעתים הגוף הפיזי מתמקד במטרה עד שהגשר, בין הגוף הפיזי לרוח, נוצר או משתפר וממשיך להתחזק. תודעה ערה והבנה מעוררת השראה מחלחלת למוח שלך והמודעות באינטגרציה הדרגתית. אתה תשים לב שההתעוררות חוזרת על עצמה בדרכים רבות ומגוונות ונעשות מתקדמות יותר במהלך חייך.

facebook 1473781681480


צלילה לתוך האור והתמקדות ביצירת גשר אור בין העצמי הרוחני לעצמי הפיזי שלך מתרחשים כאשר אתה נכנע לבורא, פותח את עצמך כדי לקבל את המרחב של הבורא. כשאתה בוחר להיכנע ולהוריד או לזהות את האור של הבורא שבך, בייחוד ברגעים של בלבול, צרות או כאוס, אתה לוקח את האחריות של הצמיחה הרוחנית שלך, יוצר שותף ומגשים את המטרה שלך, מאפשר לעצמך להתקדם יחד עם הנתיב הרוחני שלך בקלות ושלמות.


תקשור על ידי נטלי גלסון ~ בית הספר הקדוש אומנה. 27 ליולי

היום ובכל יום אני בוחר לצלול לאורו של הבורא שיעניק לי מטובו. 
היום ובכל יום אני בוחר לקחת חלק שיתופי בהתעלות הרוחנית שלי על ידי הקשבה ופתיחות לכוחות טוב עליונים. 
היום ובכל יום אני בוחר לחוות הודיה ידיעיה שכל מה שקורה סביבי מוביל אותי להתעלות. 

תגובות