משמעות החיים / הקדוש ג'רמיין


אני, הקדוש ג'רמיין שולח את האנרגיה שלי ואת אור הבהירות והטיהור הסגול והזהוב לחדור לצ'אקרות של כל אחד מכם. אנא קבלו את האור שלי לתוך ההוויה שלכם המאפשר לכל צ'אקרה לעבוד בהרמוניה גלית אחת עם השנייה ולשדרג את האור שבכם. בזמן שבהירות וטיהור ממלאים את הנוכחות שלכם, ומתעצמים לכל כיוון, אפשרו לבהירות הפנימית שלכם להתעורר למודעות ולתודעה שלכם. אתם יצורי של בהירות עילאית עליונה. אני הקדוש ג'רמיין, מזמין אותכם לדקלם לעצמכם, בזמן שאתם חווים את האור הגואה ומתפרץ בתוך הווייתכם 'אני בהירות שמיימית בהתהוות'. כאשר תרגישו שאתם מקבלים את ההצהרה, מקבלים את המשמעות שלה, או אז פשוט שבו בשלווה והביטו בכל אשר אתם; נוכחות אלוהית של בהירות. תיהנו מהתחושה אפילו אם אנכם יורדים לסוף דעתה ולא מבינים את החוויה. נדון היום בנושא חשוב משמעות החיים. רק בנוכחות של בהירות פנימית ניתן לדון בנושא כזה. חשוב לי לציין שאני מדבר על משמעות החיים הארציים ומשימות הנשמה.  

משמעות החיים היא אישית עבור כל אדם בכדור הארץ
לא ניתן להכתיב מה המשעות לאדם אחר. אפילו עם החיבור העמוק ביותר לבורא, קבלת מודעות כדור הארץ וחקירת התכנית האלוהית של הבורא, עדיין איננו מסוגלים לתפוס את מטרת הנשמות. אין זה עבורכם אפילו לנסות לעשות זאת. עם החיבור לבורא וחקירת התכנית האלוהית יש לכם היכולת לזהות את המשמעות עבור הקיום שלכם עצמכם בכדור הארץ. לכן, ניתן לזהות שזה בתוך עצמכם, שהחקירה יכולה להתפתח, בזמן שנדרש מכם קבלה, חמלה וסליחה שנדרשת על ידי אחרים.    

גילוי המשמעות של החיים היא לחוש את האמת הפנימית שלכם

תלוי באיך שאתם תופסים את עצמכם ואת הקיום של בכדור הארץ, זה ישפיע על רמת משמעות החיים שלכם אליה אתם קשורים. יש גרסה של משמעות החיים בתוך הגוף הרגשי שלכם, המנטלי, הפיזי הרוחני והנשמה. כל גרסה תהיה מעט שונה ותביא עמה הגשנה במישור בו היא נמצאת. כשאספקט אחד לא מגיע להגשמה למהות שלכם היא נשארת בפנים. חוסר הרמוניה מופיע במצב כזה שבו אינכם מגשימים את עצמכם בכל מישור. כל גרסה היא חלק מפזל, כשכל האספקטים מופעלים ומורצים או אז אתם מרגישים שלמים בכדור הארץ בקיום שלכם, מרגישים שלמים ומאוזנים ברמה הפיזית וברמת הנשמה. 

כדי לגלות את המשמעות את יכולים להתחיל לשאול בתורות את הגוף הרגשי, המנטלי, הפיזי, הרוחני והנשמה 'מה היא המטרה הגדולה בקיום הנוכחי? מה אתם רוצים להתגבר או להחלים, ומה עליכם לגלם ברמה שלמה?' קחו את הזמן להתחבר לחמשת האספקטים של הקיום שלכם במטרה לבנות בהירות ותמונה שלמה, כמו לקבל הכוונה מהמודעות הערה שלכם דבר שיאפשר לכם לזרום פנימה אל האמת הפנימית שלכם.  כחלק מתמונה גדולה או חזון הבנה או ידיעה ערה בתוך עצמכם כך גם אתם מבינים את התכנית האלוהית לקיום שלכם. זה יצית הבנה גדולה יותר של האופן שבו תוכל לשרת, הדרך להחלים, והאופן שבו תוכלו לחוות הגשמה והרבה יותר.  

שחרור דרישת האגו לנבדלות, פחד ודרמה, מאפשר מרחב של שלווה בעצמכם.

כאשר את חווים תחושת שלווה בייחוד באגו, הרבה יותר קל להבין ולחשוף את נוכחות הבורא בכל רגע של הקיום שלכם. שלווה בתוך האגו מתרחשת שהוא איננו ממוקד בהישרדות ובמקום ממוקד בשביעות רצון ואושר. כאשר האגו ממוקד בהישרדות, זה משפיע על הקיום שלכם ועל המציאות בדרכים רבות של אתגרים כאב וסבל. כמו גם החשיבה השלילית וההרסנית שלא חוסר ערך, חוסר אהבה, או שלא מגיע לך. כשאתה חווה את תפיסת הראייה של האגו ומתמקד בהישרדות בכל יום אתה מסיט את עצמך מהמשמעות האמתית של חייך. 

אתה מוזמן להשתמש באנרגיות שלי ולהזמין את הנוכחות שלי, הקדוש ג'רמיין, לריפוי והמסת אנרגיות הפחד, הנבדלות הדרמה שייתכן ואתה אוחז ומאמץ, אתה מוזמן לקרוא לי לסדר את האגו מחדש למטרתו המקורית לסייע לך בחוויות חייך ובמטרת חייך. 

'הקדוש ג'רמיין, אני קורא לך לעבוד עמי במהלך השינה מעתה עד ששירותך לא יידרש יותר. אנא שתף את צורת הריפוי היעילה ביותר עבורי במטרה לשחרר אותי מאנרגיות של פחד, נבדלות ודרמה. עם תמיכה קלה ועדינה במטרה לבצע את השינוי האנרגטי בתוכי. הקדוש ג'רמיין, אני קורא לך גם לפתור את בעיות האגו ולסדרו מחדש מהיבט של הישרדות לחוייה של אושר ותמיכה בי בידיעה ובחוויה ובמציאת משמעות חיי, אני מודה לך מראש, על העבודה שאתה תעשה עימי'. 

אין צורך לבקש זאת יותר מפעם אחת, אני אתחיל בתהליך בזמן מצב השינה, ואמשיך עד שתחושת משמעות לחיים גדולה יותר תיווצר במודעות הערה שלכם. 

השראה מרחיבה את האנרגיה ומאפשרת לכם גישה אל השלם של ההוויה שלכם ושל הבורא

כאשר, אני, הקדוש ג'רמיין, הייתי קיים בכדור הארץ, הבנתי שאם אעודד את עצמי באופן מתמיד להשראה ואמצא אנשים ומקומות שעודדו את ההשראה שלי אז אני אהיה תמיד במצב של אנרגיה מתרחבת ואוכל ליצור קשר עם הבורא ברמה עמוקה יותר. זה שירת אותי וגרם לי להבין שההשראה שלי והאנרגיה המודעת המתרחבת למעשה מוקרנת מעצמי. או אז הבנתי שהתחושות והתעוררות ההשראה היו הבורא שמדבר אליי ודרכי, הפעלה של אנרגיית הבורא דרכי. התחלתי לחפש השראה בתוכי, ומצאתי כל אספקט של ההוויה שלי, מחשבה, רגש, רוח, חקרתי אותם בעומק רב. הניווט המתמיד של האור, האהבה והקשר בתוך ההוויה שלי יצרו תחושת שלמות עמוקה ואחדות עם הבורא שנולדה בתוכי. לידת הבורא בי הייתה גדולה בהרבה מכל חוויה של קשר עם הבורא שהיה בא לפני. גיליתי את עצמי כהתבטאות אמיתית של הבורא, מרגיש שאני מאמץ את הכוח לעורר השראה בהתעוררות הבורא באחרים. המסע שלי נמשך למעמקי הבורא שבתוכי, וכך הדרך שלי הפכה להתבטאות של הבורא, מלאה בבהירות, כיוון, שלום והרמוניה.

הזמינו אותי ללכת לצידכם ולכוון את תשומת הלב למה שמעורר בכם השראה בתוך ומחוץ להוויה שלכם. 

המון אהבה ובהירות 
הקדוש ג'רמיין 
With loving clarity,
Saint Germain
SaintGermain460x711

תגובות