תובנות להתעלות של אמא אדמה והאנושות

ברכות, אנו המועצה של סיריוס, אנחנו אסופה של נשמות האחראים על שליחת החכמה לאלו בסיריוס מהבורא כדי לתמוך בהתעלות, בזמן שאנחנו מקבלים חכמה ממקומות אחרים ביקום ומהבורא. אנו ידועים כשומרי הידע. אנו שומרים על הרמוניה בין סיריוס ושאר היקום של הבורא. באנו במטרה לשתף אותכם בידע שלנו ולתקשר עם הנשמה שלכם במטרה לתמוך בהתעוררות ההכרחית להתעלות בתוך הווייתכם ותושבי כדור הארץ. אנו מקוים שתקבלו את האנרגיה שאנו משתפים אתכם עכשיו, ומבקשים שתכניעו את מחשבותיכם על המוח במטרה שחוכמת הנשמה שלכם תחשף בפניכם.  


unnamed

סיריוס ידועה בנוכחות הרבה של מאסטרים לבנים, כמקום התקבצות נמצאת בה הלשכה הגדולה, ויש בה אוניברסיטה למסטרים שהתעלו. רבים רוצים להצטרף ללשכה ולאוניברסיטה במטרה להתקדם בהתעלות ובהסמכה שלהם ולהפוך למאסטרים נעלים לבנים גדולים.

אנו, המועצה של סיריוס, רוצים לנצל הזדמנות זו של תקשור במטרה לשתף תובנות ולחשוף בפניכם את האופן שאנו, ורבים אחרים במישורים הפנימיים, תומכים בכם בתהליך ההתעלות שלכם ושל אמא אדמה עד היום ובשנה 2018.   

מחזורי כדור הארץ

מחזורים רבים של כדור הארץ מגיעים עכשיו לסיום. מחזורים של אנרגיה שהופעלו בעבר בתוככי הגוף האנרגטי של אמא אדמה מתעוררים ומתמוגגים. חלק מהמחזורים ודפוסי האנרגיה נוצרו במקור בריאת כדור הארץ ואחרים נוצרו לפני מאות ואפילו אלפי שנים. רבים ממחזורי אנרגיה אלו חיוביים ותומכים בכדור הארץ, ואחרים שליליים, מגבילים ופוגעים בכדור הארץ ובתושביה. במטרה לשחרר ולהיפטר מהאנרגיה המגבילה שעדיין מוטבעים במערכות האנרגיה של אלו שנולדו בכדור הארץ, יש צורך לוותר על מעט מערכות חיוביות כדי להביא הרמוניה ואיזון. יש צורך בטיהור שנתמך על ידי רבים במישורים הפנימיים. בזמן שהאנושות מחפשת את הבורא, מתעוררת ליכולות הבריאה שלה, ומקבלת בחזרה את כוחותיה היא גם שוברת מחזורי אנרגיה שהוטמעו עמוקות באמא אדמה. דבר זה יוצר רפואה יפה לכל ומאפשרת לזהות את האנדרלמוסיה מגלגולים קודמים ולפתור אותה.  

כתוצאה לריפוי מחזורי כדור הארץ יש צורך שתתמקדו במה שאתם רוצים לחוות במציאות לכל. הליכי מחשבה המוקדשים לשלום, הרמוניה, התעוררת האמת, אהבה, חמלה וסליחה יצרו מחזורי אנרגיה חדשים שישקפו את האמת של הבורא שאתם מבקשים לחקות ולזהות בכדור הארץ ובכל. אנו המועצה של סיריוס מעודדים אתכם ליצור כוונות הנולדות מאהבה של הנשמה וממקדות בחזיונות הגבוהים ביוצר שלכם עבורכם ולכל. תפילות, מנטרות, כוונות ואישורים של חשיבה חיובית שתתמוך בבריאה החדשה של מחזורי האנרגיה, שישחררו רבים לראות, לחוש ולקבל את הבורא יותר בתוך הווייתם. כל אשר אתם יוצרים משפיע על כדור הארץ, על ההתעלות ועל הדורות שיבואו. 


השתקפות ההתעלות

הליך הקבלה להתעלות המראה מתרחש כעת עבור רבים בכדור הארץ. זה הליך פשוט שבו המודעות מוגברת ומאפשרת להבין שהכל, כולם וחוויות רבות מחוץ לעצמכם הם השתקפות של אנרגיה, רגשות ומחשבות בתוכי הווייתכם. היא עובדת בצורה כזו שגם ניתן לקרב אנשים, חוויות או אנרגיות למציאות שלכם שמייצגים את האיכויות שכבר יש בכם ודורשים הפעלה. הבנה עמוקה יותר של העצמי וחיבור לאחרים מתרחשים כמו גם היכולת לזהות את שנדרש בכם הפעלה או ריפוי. ה משהו שצריך לשים לב אליו בשלב ההתעלות שבו אתם נמצאים. 

כיוונן מחדש של אימא אדמה והאנושות

הליך זה החל לפני שנים רבות ישויות ונוס סייעו בעיקר לתהליך על ידי התאמת הכוכב עם אימא אדמה והאנושות דבר שיצר תדר גבוה של אהבה. הליך זה של יישור וסידור כדור הארץ והאנושות לממדים ביקום הבורא נמשך עכשיו, ומאפשר חכמה רבה, אור, אהבה והארה שנשפכים על הכוכב ועל האנושות. כמות האור העצומה גורמת לכיוון מחדש של אימא אדמה והאנושות, הכוונה שאנרגיות בסיסיות משודרגות להתיישר עם תדרים גבוהים וטהורים יותר של הבורא. חשוב בזמן זה שתפתחו את מערכת האנרגיה שלכם על בסיס יומי על מנת לקבל את אור הבורא, לקבע ולקרקע את האור דרך ההוויה שלכם ולאימא אדמה. 

eckhart-tolle-i-cannot-tell-you-any-spiritual-truth-that-deep-within-you-dont-know-already-2

התעוררות האמת

לא רק שהאמת של הבורא מתעוררת בכם עכשיו, גם האמת של האנושות ואימא אדמה מתעוררות, מביאות עמן אנרגיות ותודעות טהורות ומקוריות אל פני השטח לכל. האמת מגיעה אל פני השטח גם ברמת החברה בכל רבדיה. שקרים והונאות לא ניתן להמשיך ולהחביא אותם. רבים מכם מתחילים לראות דרך חוסר הכנות אפילו שבתוך עצמם ומתחילים לחפש את האמת והאהבה דרך האינטואיציה שלהם שתדריך אותם לשחרור האמונות הכוזבות בהם הם אוחזים. חושב שתלמדו להקשיב דרך קבע לאינטואיציה שלכם דרך המקור הפנימי שלכם כדי שתוכלו להמשיך ולהתקדם ללא הפרעות.

התממשות אנרגיות קרמה בהווה

האנושות מתחילה להבין שהם הסיבה לכל הבריאה בכדור הארץ בתוך המציאות שלהם. זו תובנה עצומה אפילו אם עדיין לא נכנסה לתובנה של רבים, זו מתנה לאנרגיה ולהתעוררות. התבוננות בכך שאתם הסיבה והתוצאה של הבריאות שלכם על עצמכם ועל אחרים יוצרת התעוררות רבת עוצמה ומאפשרת לאנרגיות קרמה להירפא ולהשתחרר.

התעוררות הענווה והשלווה

הודות לנוכחות גוברת של אהבה בתוך כל נשמה בכדור הארץ, אפילו אם אינם מודעים לכך בעצמם, אנרגיות של שלווה וענווה מבצבצות. אנו, המועצה של סיריוס מלווים במיוחד אנרגיה זו שלנו כדי לתמוך בהמשך התעוררות כדוה"א ולקדם את השלווה בו. אנו שולחים ונשלח גלי ריפוי רבים  בשנים הקרובות כדי לתמוך בהפעלה זו בכם. אתם מוזמנים לקרוא למועצה הגבוהה של סיריוס כדי להעצים ולהפעיל את השלווה הפנימית בבסיס נשמתכם, אנו נתמוך בכם עד שתוכלו לזהות את השלווה והענווה שבכם. 

המקור לעובדות בתוך עצמך

אלו המתמקדים בהתפתחות רוחנית מודרכים לזהות את האמת הפנימית שלהם בתוך מקור ההוויה שלהם. רבים נתקלים בצורות של המקור שלהם בזמן מדיטציה, אופנים אלוהיים בעצמם, מבורכים ושמימיים שיוצרים ריפוי חזקה והבנה עמוקה של הכוח שמצוי בפנים. בקשו במן המדיטציה לזהות ולהבין את האופן הקדוש של המקור הפנימי שלכם. בכל פעם שתתרגלו זאת ייתכן ותעורר בכם תובנה של אופן אחר מאנרגיה זהה שתאפשר לכם לחוות את השלם והמושלם בתוך ההוויה שלכם.

הפעלת פעימת תדר למעבר לאנרגיית אור חדשה מועצמת תודעה  

נשמות בכדוה"א העוברות שלבים מתקדמים של ההתעלות וההתעוררות שלהן יכולות לחוות למספר חודשים מה שנקרא הפעלת פעימת תדר. דבר הדומה לשוק חשמלי הנוצר על ידי אנרגיה. כאשר אנרגיה חזקה זורמת דרך ההוויה שלכם לזמן מוגבל במטרה לטהר את ההוויה שלכם ולעורר אותה, ולסדר אותכם לקלוט תודעת אור חדשה. זה עובד בעיקר מול המוח והשפעתו על כל ההוויה שלכם, 'הזרם החשמלי' מוודא שהמוח משפיע ומעצים אותכם בצורת אור בדרכים רבות.

ישנן תובנות רבות שאנו יכולים לשתף עמכם. אך אנו מרגישים ששיתפנו את החשובים ביותר כרגע. ייתכן ותרצו לדעת שאנו, המועצה של סיריוס תומכים בתיקון של אימא אדמה ותומכים בשדה האוריק [AURIC] שלה, כמו גם בחיבור מחדש למישורים הפנימיים ובטיהור של המים של הגוף של אימא אדמה וכל אשר קיים בה.

שולחים לכם אהבה ותמיכה עכשיו ותמיד.

המועצה של סיריוס. 

מקור.

תגובות